2 nov 2007

Ko Phi Phi-2 (Tailandia)

Veure fotos

1 de novembre:
Ahir al final van caure quatre gotes a la nit, però quatre gotes contades. Estàvem en un bar a la vora de la platja, veient "fire show".

Avui pel matí hem tingut mogudeta amb els del hotel, que ens han fotut fora d’una manera molt lletja, i això que era un bon hotel. Avui comença la temporada alta, i quan vam arribar no ens van dir que els preus canviarien. Ens diuen que hem de pagar més del doble del que estàvem pagant. Reconeixen que ha estat un error seu, que ens van dir un preu per les 4 nits que no és, però que es lo que hay i que anem a buscar un altre hotel. La tia era súper borde i ens hem quedat indignats. I apa, a buscar un altre hotel. Ens hem pillat un bon rebote, sobretot per les maneres en què ha anat tot, doncs la única solució que ens donaven era que anéssim a buscar un altre hotel. Molt fort. Botifarra al Cabana Hotel de Ko Phi Phi!

Després de fer el canvi d’hotel i tota la mandanga hem anat a buscar un long tail boat per anar a la illa del davant, Phi Phi Leh (la illa on estem i que està habitada es diu Phi Phi Don). Hem compartit bote amb una parella de finlandesos de lo més soso durant tres hores. Ella estava embarassada i no parava de fumar, la tia. Hem anat a Maya Bay, la platja de "la playa" del Di Caprio, la famosa platja impressionant amb una aigua turquesa alทlucinant. Hem anat parant per fer snorkel i hem acabat a la Monkey Beach, on hi ha uns monos de lo més cabrons que t’arranquen la bossa de bananes.

El Ramon a "La Playa"

Després el Ramon ha fet "wake board", com snow però sobre el mar, tirat per una lancha. Ha estat divertit, jo anava a la lancha i el veia com s’aguantava de peu, el tio, ho ha fet de puta mare!

I ara ja estem a l’habitació, el Ramon està una mica K.O. per l’esforç fet amb la taula a l’aigua, així que avui anirem a fer nones d’horeta. Demà la Erika sembla que està per aquí, a veure si la veig! Quines ganes!

I passat demà, dia 3, ja marxem cap a Phuket, que és des d’on surt el vaixell que ens durà per les Similan Islands durant 5 dies per fer submarinisme.

2 de novembre:
Avui hem anat a fer un tomb per les platges de la illa en long tail boat, però aquest cop sols, sense sapos, com diu el Ramon. Hem estat prenent el solet i fent snorkel. Després hem anat a la piscina de l’hotel i a fer-nos un massatget. Que aquest any he descobert els "oil massage", que són gustosos i gens forts. Sempre em feia el "thai massage" que és la cosa més bèstia que he vist mai, et matxaquen tot el cos i ells fan servir tot el cos també pel matxaque. El nou descobriment no, és un massatge suau, d’aquells que els disfrutes.

He descobert que aquesta illa està més edificada del que em pensava. Creia que tenia un carrer principal i res més. Doncs ahir, buscant hotel, vaig descobrir un nou món a Ko Phi Phi. Hi ha carrers i carrerets darrera del carrer principal, i habitacions per llogar, i centres de buceig, i botigues de roba (ai, la roba d’aquí em torna boooooja!) i mil coses més que jo no sabia que hi eren!

Estic intentant connectar amb la Erika però no hi ha manera. Salta sempre el contestador del seu mòbil i no sé si és aquí! Em faria molta ràbia saber que està aquí i no poder veure-la!

1 comentario:

Pepe y Laura dijo...

Hola nens!!!!!!!! Quines ganes de saber de vosaltres i veure les vostres fotos!!!!, a veure si reconeixiem els llocs!! Estem tan anyorats...i amb unes ganes de tornar increibles.
Hem passat els 4 dies de pont a Aiguafreda i ens hem vist tot el video del viatge...ostres tu sembla mentida que un mes passi tan ràpid!!!
Ja hem llegit que us va agradar Ao Nang, i que tu Taís has fet moltes compres...que guay, tu no facis cas del Ramon i aprofita que si no després t´arrepentiras!!!! jajaja.
Aquí la vida segueix, demà començar a currar, ja no m´enrecordo de que és això, haver d´aguantar a la gent i aixecar-me a les 6.30h am; que per cert a veure si el Pepe també es desperta a les 6.38, com a Tailàndia!!!!!! jajaja no ho crec!!!
Bueno seguiu disfrutant i poseu-se morenets, que ja es veu que ho esteu a les fotos.
Una abraçada i seguiré penjada al vostre blog, que és l´únic que hem queda...